si penjaga blog yang nakal!..:)

Sunday, January 22, 2012

Giler study week!..


hahaha...entry ni sptutnya dh lama post..almaklum..musim exam n study week dh habis...
nak buat cmne..ingtkn dh post..tp tup2 ada dlm draft..hahahhaha...
punya la "ngokngek" di musim exam....
jom layan...


ni antara 7/15 novel yang berjaya aku habiskan sepanjang musim study week!...
hahahha...
punya la giler aku kan..orang suruh baca buku "pelajaran" tp aku layan buku "bukan pelajaran"...


asal malam menjelma nak mkn McD...
hahahha...mmg hbs duit tol aku ni..tapi nk buat cmne...
sabor jela pak jabit!..:)


hah!>.yang ni pulok giler ngan Catalia...!..
hihihi...tp tang silau tu la yg pntg...:)
apa pun aku bahgia dengan diriku..lalalallaa...



ni mmg lagi giler!...sbb dok giler2 dkt tandas "airport" tggu ambil praktis calon suami balik dr outstation!..hehehhee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...